INGEL d.o.o. Tuzla za sve robe i usluge obezbjeđuje garantne uslove u skladu sa Zakonom o u unutrašnjoj trgovini Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije BiH”, br. 40/2010 i 79/2017), Zakonom o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini (“Službeni glasnik BiH”, br. 25/2006 i 88/2015) i Zakonom o obligacionim odnosima Federacije Bosne i Hercegovine (“Sl. list SFRJ”, br. 29/1978, 39/1985, 45/1989 – odluka USJ i 57/1989, “Sl. list RBiH”, br. 2/1992, 13/1993 i 13/1994 i “Sl. novine FBiH”, br. 29/2003 i 42/2011).
Garancija je odgovornost za ispravno funkcionisanje stvari koja nastaje kada trgovac preda kupcu garantni list kojim proizvođač garantuje ispravno funkcionisanje stvari za određeno vrijeme računajući od njene predaje kupcu. Odgovornost se sastoji u tome da kada stvar ne funkcioniše ispravno kupac se može obratiti trgovcu sa zahtjevom da mu se stvar popravi u razumnom roku ili
ako to ne učini da mu preda drugi stvar. Reklamaciju proizvoda kupac može izvršiti u slučaju nedostatka na proizvodu dostavljanjem reklamiranog proizvoda na mjesto kupnje u zakonom propisanom roku. Prilikom reklamacije kupac je dužan dostaviti račun prema kojemu je proizvod kupljen, kao i urednu ambalažu i prateće dodatke (kablovi i ostalo) kupljenog proizvoda.
Kontakt za reklamaciju neispravnog proizvoda:
[email protected]
Tel: 035/248-431, 035/248-432
